Tips & tricks voor de tijdelijke afhaalbib

Enkele tips & tricks om het online aanvragen van bibliotheekmaterialen te vergemakkelijken.
  1. Om gebruik te maken van de tijdelijke afhaalbib hoef je GEEN profiel te hebben op 'Mijn bibliotheek'. Je moet op onze website het aanvraagformulier invullen voor het tijdstip waarop je de bibliotheekmaterialen wil komen afhalen. Klik hier.
  2. Alle mails i.v.m. de tijdelijke afhaalbib worden naar uw e-mailadres gestuurd.Vergeet niet om je map 'Ongewenste e-mail' (Spam) te controleren.
  3. Hou er rekening mee dat het boek of de strip of dvd... die vandaag als beschikbaar staat, misschien uitgeleend is als jouw aanvraag verwerkt wordt: we werken chronologisch per aanvraagmoment, de bibliotheekmaterialen in de inleverbox worden pas na 72 uur quarantaine van de lidkaarten gescand (in de catalogus staan die dan op ‘beschikbaar’ of ‘wordt teruggeplaatst’).
  4. Zorg bij het invullen van een aanvraag dat de gegevens kloppen. Vul de naam, voornaam,... in van de lidkaart waarop je de bibliotheekmaterialen wil uitlenen en zorg dat je het correcte bibliotheekkaartnummer van de betreffende lidkaart invult.
  5. Gebruik maken van de tijdelijke afhaalbib kan enkel met een GELDIG lidmaatschap van de bib van Herent.
maandag 4 mei 2020 9.32 u.
Sluiten

Coronavirusmaatregelen

De gemeentelijke diensten werken deels van thuis uit en deels met een minimale personeelsbezetting in De Kouter tot nader order. Voor bepaalde dienstverlening kunt u opnieuw online een afspraak maken. De mailberichten worden regelmatig gelezen en behandeld hoewel het even kan duren. Hebt u een dringende vraag voor het lokale bestuur bel dan 016 85 30 20 of mail naar info@herent.be. Er is telefoonpermanentie tijdens de kantooruren: 8.30 – 12 uur, 14 - 16 uur en op maandagavond 17.30 – 19.45 uur, vrijdag tot 12 uur.
Voor vragen i.v.m. corona bel naar 0800 14 689.
Volg onze website. Hartelijk dank voor uw begrip.